HOME PMSCC myblog about music garden robbie scuba

This is the title doufus

*LIFE LOG*

12/4/21

WHAT THE FUCK

uhhh this south african guy on my steam friends list who i played arma with like 6 years ago just pretty much sent me his suicide note like what the fuck do i do with this info. like i of course tried to talk to him but i cant him any actual help, im gonna try and find some of his older steam friends on like steamrep and see if any of them know the guy in real life. damn.

12/3/21

Good Lord

i dont know how but my sleep schedule has entirely reversed, I havent seen the sun in days i dont even know if there is snow on the ground. Every single night is pitch black outside the only light i see is from my room and the dim glow of the city in the distance. Every once and a while ill see a tractor or a car but thats a once a day kinda thing, i felt isolated when i lived in the city but this is just something else.

12/2/21

Fucking HATE cats

Bro just smacks on my window and scares the shit out of me like once a night, Cmon Dude.

12/1/21

Time Travel

Get over it. The year is almost over and ive done NOTHING i dont think i ever been less productive in my entire life and that is saying something. its just a pain to get up somedays i cant imagine doing anything right now.

11/27/21

HAHAH FUCK

Broke up with my boyfriend now im in the dread lands. I have been chilling to surfer music so expect some of that on the moosic page and i kinda forgot about this silly lil website. uh yea ill be back

11/10/21

i have returned

i've kinda just been chilling the last little while, ive been trying to look around for some new music but nothing has really been standing out recently. kinda feels like nothing has been happening the last year, no new stand out games are comming out till 2022 which is also way to fucking close like god damn. new aes x blockhead album comes out on friday so ill prob update the music page then. oh yea if anyone has any sick music or crazy ideas pretty sure my discord is on the about page

10/19/21

Can this dam cat shatup

why you gotta be so fucking loud bro

10/17/21

Fuck my internet

why the fuck is this shit so slow, like god damn do i have to sacrafice someone to get faster then 500KB/s down

10/15/21

i wrote something up for my bud

(for one of my future therapists that will eventully have to read this "blog" you can skip this one)Seve lemme run you through a quick scenario. your dad walks into the room and says "hey son how's it going". You slowly start to turn around in your chair, flakes of dandruff falling off of your unkempt scalp. Your skin is cracking and dry you start to open your bloodshot eyes the gunk is falling off in chunks. You start to open your mouth revealing your teeth black and yellow from neglect your gums are receding, the stench of your breath radiates towards your father his face scrunches up a look of disgust comes over his face. You manage to get a few words out of your withered body "I'm mining rocks in new world dad", Your father looks at you confused and mutters out "son, when do you think your gonna get out a get a job?" you adjust your posture the whole house rumbles. you sit up a little and your back creaks you look your dad dead in the eyes and say "papa this is my work, this is my job, this is my life". Your father reaches into his pocket and pulls out a freshly polished M1911 with a mirror shine your whole den is reflected in the guns beautiful slide, you can even see the half-eaten bag of bar-b-q fritos spilling out on the dank soda soaked crumb covered floor. He cocks the hammer and slowly starts to move the gun up, millions of thoughts rush through your head. He raises the gun, it slowly passes by your head he puts the gun to his temple and looks you dead in the eyes. His old fingers slowly reach towards the trigger, you try and blurt something out before he pulls the trigger. Your too slow, his body falls. the first thing you notice is the bloodstain on the wall slowly dripping towards the empty diet coke bottle you had as a doorstop. Your eyes move over to the body, you're in shock, you disgusted. Then it hits you, this is all your fault if only you didn't play new world. This will be your life in 2 years.

10/15/21

Thots

boyfren got covid so im gonna focus on school, gettin a real job and maybe sum website shit. might get arround to finishing the robbie page n the garden ¯\_(ツ)_/¯ we'll see. (i tested negative)

10/10/21

Thanksgiving

ive been out a bunch the last week ive only been home 1 night out of 7, im just livin life

10/5/21

new thought

this isnt even a blog. i feel like ive said this before but this is like my crazy man thoughts

10/4/21

maybe my blog isnt very awesome :/

10/1/21

my blog is awesome

9/30/21

oooooh my god

dying at the moment

9/27/21

Just Spent 3 days in shit town could not update website

9/24/21

Was High

9/23/21

Flip

you should measure your sanity

9/22/21

Back on the factorio grind

instead of working on school (uh oh)

9/21/21

ahhh the canadian election is so shit

i hate this shit democracy (i agree with democracy just not the current system, my ramblings will continue on the underground)

9/20/21

Phasmaphobia is so fucking scary

actully shit my pants(maybe im just a bitch)

9/19/21

Dam i kinda suck at updating stuff daily wtf was i doing the last 3 days

(spoilers: it was nothing)

9/16/21

I CANNOT HANDLE THESE FUCKING FLYS

9/15/21

Made a vtuber model, send help

9/14/21

had a gay ol time yesterday

9/11/21

not feeling too good today woke up at like 7pm

9/9/21

im in so much pain everything is sore

9/8/21

school is alot more time consuming then i thought god dam

9/5/21

First nightmare in like 6 years dam, shit is overated

9/4/21

dam im way too tired to live today

9/3/21

thought alot today

9/2/21

i have made a grave mistake oh god

9/1/21

mmmmmbeeer

8/31/21

SCUBATANK is so mad ;-;

8/31/21

Saw some weird shit out the winda mighta been a cat

8/30/21

Internet aquired kinda wonky though only 500kb/s down.

8/29/21

Moved out to bumfuck nowhere:/

 

*WEBSITE LOG*

12/3/21

so that was a fucking lie

we will see about the new year

11/10/21

data loss

i lost my entire hard drive a while back so ive been procrasting working on the website but i think im gonna get back into it.

10/4/21

they changed the spotify embed code and im scared

9/27/21

added a list page a while ago to the music page

9/19/21

updated moosic page a little

9/11/21

Made a music page

9/11/21

WARGH

i know nobody prob cares but i dont really have motivation to work on stuff i wanted to before might make some funny new pages that i actully want to work on :)

9/2/21

added little song of the day thing box on main page

9/2/21

been working on the garden is prob gonna take a while

8/31/21

Added SECRET pages, Also tried to fix the moosick

8/30/21

Added BLOG and ABOUT Pages

8/29/21

MADE THE WEBSITE WOOOOOOOOOOOOOOOOOO